ابلاغیه و اطلاعیه هاارگان‌ها و سازمان‌هامرجع مهندسینناظر

روند پرداخت حق الزحمه نظارت در پروژه های تعویض مهندس ناظر

تمام پرونده‌هایی که مهندس ناظر به دلایل زیر تعویض می شوند:

  1. تبدیل پرونده از حالت تک ناظره به چهار ناظره
  2. انصراف مهندس ناظر
  3. فوت مهندس ناظر
    و …..

کسری اعتبار حق‌الزحمه نظارت در پرونده وجود دارد مطابق با روند زیر صورت می پذیرد.
بیشتر بدانیم:نکات کلیدی تنظیم و تمدید قرارداد نظارت و تعویض مهندس ناظر
مراحل کاری جهت تامین اعتبار پرونده به شرح ذیل می باشد:

  1. تکمیل فرم “تعهدنامه تعویض مهندس ناظر” توسط مالک یا وکیل ساختمان (پیوست)
  2. مراجعه مالک یا وکیل ساختمان به دفاتر اسناد رسمی جهت گواهی امضا فرم مذکور
  3. ثبت فرم “تعهدنامه تعویض مهندس ناظر” در دبیرخانه سازمان (طبقه اول ساختمان مرکزی سازمان استان)
    پس از ثبت فرم “تعهدنامه تعویض مهندس ناظر”، فیش مابه التفاوت حق‌الزحمه ناظر (ناظران) جدید توسط کارشناسان واحد حق‌الزحمه صادر شده و نهایتا ظرف ۴۸ ساعت، شناسه قبض و پرداخت آن به شماره موبایل مالک ارسال می‌گردد.
  4. پرداخت مبلغ فیش صادره بابت حق‌الزحمه نظارت از طریق پایانه‌های (ATM) بانک صادرات توسط مالک
  5.  اخذ پروانه تعویض مهندس ناظر یا تغییر نقشه از دفاتر خدمات الکترونیک شهر
  6. ثبت مدارک دال بر صدور پروانه تعویض ناظر از قبیل کپی پروانه تعویض ناظر یا پروانه تغییر نقشه توسط مهندس ناظر در کارتابل سامانه خدمات مهندسی (به نشانی https://observer.tceo.ir)
    تذکر: لازم به توضیح است پرداخت حق‌الزحمه به ناظر جدید منوط به ارائه مدارک مورد اشاره در بند ۶ (پروانه تعویض ناظر یا تغییر نقشه) می‌باشد.

بیشتر بدانیم:آیا تمدید قرارداد نظارت بین مالک و ناظر منع‌قانونی ندارد ؟

منابع:

۱.سازمان نظام مهندسی تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نوزده =

بستن